یادواره شهدای بسیج شهری تکاب

یادواره شهدای بسیج حوزه های شهری تکاب برگزار شد

تکاب، مهاباد - ایرنا - مراسم یادواره 12 شهید بسیجی حوزه شهری شهید چمران و هشت شهید حوزه شهری شهید فکری تکاب روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان در این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره اوقاف و امور خیریه تکاب در این آیین معنوی و باشکوه که با حضور خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد به جانفشانی شهداء و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: ما هرچه داریم به برکت خون شهداست.

حجت الاسلام عیسی برادری با بیان هجمه ها و تبلیغات سوء دشمنان برای دلسرد کردن مردم از آرمان های شهدا و انقلاب بر قدردانی از خانواده های معظم شهدا تاکید کرد و افزود: ما همواره باید به یاد شهدا باشیم و دلیرمردی و فداکاری آنان را در دفاع از آبرو و عزت مردم و کشور از یاد نبریم.

وی با بیان اینکه تداوم راه و آرمان شهداء و امام راحل (ره) تضمین کننده استقلال و امنیت ایران اسلامی است بر حراست از دستاوردهای انقلاب و ترویج آن در بین نسل حاضر تاکید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تکاب نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: اقتدار، عظمت و عزت ایران اسلامی مدیون و مرهون دلیرمردی رزمندگان و خون پاک شهداست.

سرهنگ کاظمی با اشاره به توطئه ها و ترفندهای مختلف دشمنان و استکبار جهانی برای ایجاد اختلاف بین مردم و ضربه زدن به نظام اسلامی تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و تداوم راه و آرمانهای بلند شهداء و امام راحل را موجب سرفرازی و پیشرفت های روز افزون ایران اسلامی در عرصه های مختلف جهانی عنوان و بر حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل جوان تاکید کرد.

در ادامه این مراسم پس از برگزاری آیین مداحی با اهدای لوح تقدیر و هدیه از شماری از خانواده های شهدای این شهرستان تجلیل شد.

منبع  ایرنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, | 10:43 | نویسنده : رضوانی |